Οι συμμετέχοντες του webinar θα έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν τους βασικούς άξονες ανασχεδιασμού στρατηγικής που απαιτείται στην ιδιαίτερη περίοδο που διανύουμε. Στη συνέχεια θα αναλυθούν χρήσιμες πρακτικές για τις αλλαγές που απαραιτήτως κάθε ξενοδοχείο ή τουριστικό κατάλυμα πρέπει να υιοθετήσει στην εικόνα και πρακτική των online πωλήσεων μέσω OTA.
Πηγή: INSETE
Προηγούμενο άρθροSOCIAL MEDIA – A #Trending_Now_World
Επόμενο άρθροTHE TRAVEL INDUSTRY IN GREECE-Post COVID19
Δες επίσης
HOTEL KITCHEN OPERATIONS- The day after
KYTHERA.GR - 0
Πώς θα λειτουργήσουν φέτος οι κουζίνες μας; Τί επιπτώσεις προβλέπεται να έχει η υγειονομική κρίση στην παραγωγή φαγητού και στην εργασία των επαγγελματιών του...
SALES & MARKETING in the during & post COVID-19 Era
KYTHERA.GR - 0
H επόμενη μέρα των πωλήσεων, ο ρόλος της ψηφιακής παρουσίας των μονάδων, οι ουσιαστικές και απαραίτητες κινήσεις που θα πρέπει να κάνει κάθε ξενοδοχείο...
THE TRAVEL INDUSTRY IN GREECE-Post COVID19
KYTHERA.GR - 0
Πώς διαμορφώνεται σήμερα η εικόνα των τουριστικών πρακτορείων, των μετακινήσεων, της κρουαζιέρας; Πώς αλλάζει η διαδρομή που ακολουθούσε ο επισκέπτης και πώς αυτό επηρεάζει...